top of page
20251024_110219_edited_edited.png

vrouwENcirkel

*Een veilige, warme plek  om te landen, te vertragen en helemaal te mogen zijn wie jij bent

*Een avond waar je babbelt, luistert EN bewust zakt

uit je hoofd, je lichaam in

*Een plek waar je jouw diepere lagen ontdekt, durft voelen en voelt

*Een plek waar je oefent om jezelf te dragen, omringd en gewitnessed door gelijkgestemde vrouwen.

*Een plek waar je thuis komt in jezelf

*1x per maand op woensdag

*in een heel tof zaaltje in Brecht (locatie na inschrijving)

*inloop vanaf 19.45u, om 20u sluit de deur, de cirkel gaat open

*ik houd het aantal plaatsen bewust beperkt tot een intieme groep van maximaal 8 vrouwen

*jouw bijdrage: 40€​/Cirkel, inclusief een geurig kopje thee, materialen en een warme, veilige bedding

Schrijf je hieronder in

  • wo 16 sep
    Brecht
    16 sep 2026, 20:00
    Brecht, 2960 Brecht, België
    Thuiskomen in jezelf, aangemoedigd, gezien en gedragen door een veilige, warme groep van gelijkgestemde vrouwen. Sisterhood.
  • wo 21 okt
    Brecht
    21 okt 2026, 20:00
    Brecht, 2960 Brecht, België
    Thuiskomen in jezelf, aangemoedigd, gezien en gedragen door een veilige, warme groep van gelijkgestemde vrouwen. Sisterhood.
  • wo 18 nov
    Brecht
    18 nov 2026, 20:00
    Brecht, 2960 Brecht, België
    Thuiskomen in jezelf, aangemoedigd, gezien en gedragen door een veilige, warme groep van gelijkgestemde vrouwen. Sisterhood.
  • wo 16 dec
    Brecht
    16 dec 2026, 20:00
    Brecht, 2960 Brecht, België
    Thuiskomen in jezelf, aangemoedigd, gezien en gedragen door een veilige, warme groep van gelijkgestemde vrouwen. Sisterhood.

Zij namen al deel...

Ik kijk elke maand uit naar de vrouwENcirkel van Veer & Vuur!

Een avondje stilstaan bij mezelf, tussen een groepje vrouwen.

Vrouwen die ik niet kende maar ondertussen een warm plekje in mijn hart kregen. Ieder heeft haar verhaal en haar reden om daar te zijn, op de eerste plaats voor zichzelf. En dat schept een band. Als ik het voorbije jaar bekijk, merk ik dat ik sneller de stap zet om voor mezelf op te komen. Soms gewoon op banale momenten.

Vroeger liet ik het passeren maar nu vind ik het belangrijk genoeg om mijn stem te laten horen. Tijdens de cirkels ervaar ik een zekere rust die mij deugd doet en waar ik nieuwe energie van krijg. Elke cirkel is anders door de verschillende accenten die worden gelegd en waardoor ik alles weer een beetje anders kan bekijken en ervaren.

Ik merk dat ik de cirkels op mijn manier ervaar en dat is bij iedereen zo.

Ieder op haar manier, met haar gevoelens etc. Héél verrijkend om te horen dat we allemaal met zaken strugglen en manieren zoeken/vinden om er mee om te gaan.

Ik vind de vrouwENcirkels een fijn kado aan mezelf.

bottom of page